lunes, 22 de abril de 2013

Cicloturista Les Goges de Banyoles



Aquest diumenge, vaig participar, a la Cicloturista de les Goges a Banyoles.

Estany de Banyoles









Era la primera vegada que participava, en aquesta cicloturista, l'afrontava amb moltes genes i moral. Pel que fa el recorregut, un recorregut bastant trencacames, i més apte per a ciclistes rodadors, ja que no hi havien ports llargs.

A les 8 del matí, vam sortir en direcció a Esponellà, Crepià, Navata i Lladó. En tot moment, la meva intensió era fer-ho el millor possible i fer servir el seny, vaig intentar anar el màxim de temps en el grup capdavanter, per evitar talls i així ho vaig fer.















Vam continuar cap Maia de Moncal, per fer el Collet de Jou, Beuda i Besalú.

Durant la jornada vam poder gaudir d'un dia esplèndit per gaudir de la bicicleta. Passat Besalú, vam continuar pels pobles de La Garrotxa, Argelaguer, Tortellà, Montagut, Castellfollit de la Roca, lloc on hi havia el desviament de la Curta de 103 km i la llarga de 156 km., jo aquesta vegada vaig optar per fer el recorregut curt, que vam seguir pedalant en direcció a Olot, primer passant per St. Joan Les Fonts.

Una vegada vam arribar a Olot, vam trencar cap al Coll de la Casella, la pujada més llarga del dia uns 6 km., posteriorment vam baixar cap a Sta. Pau, Mieres i St. Miquel de Campmajor. una carretera molt trencacames, que vaig poder aconseguir anar amb el grup capdavanter, tot i patir un parell de vegades de no quedar tallat, també vaig tindre que esforçar-me una mica a les baixades, ja que la gent baixa molt ràpida. Quan vam arribar a la zona de Porqueres, el grup que anavem tothom es vigilava per controlar i preparar l'esprint, que es va produir a falta d'uns 300 metres de meta.

L'Esprint final
Vaig poder esprintar amb el grup i al final vaig quedar 4art de la general i 3er de la meva categoria. Vaig quedar molt satisfet i ara tocaran uns cap de setmana sense curses i començar a pensar amb la següent, Terra de Remences el proper 12 de Maig.

També vull donar les gràcies a l'Anna, l'Isa, Natalia, Marta, Gerard i Manel que mentre jo pedalava ells caminaven fent la Volta a l'Estany de Banyoles, mentre s'esperaven per animar-me a l'arribada.

Vaig fer un temps de 3 hores 16 minuts 4 segons, vam fer 103 km i un desnivell positiu de 1415m.

Classificacións Les Goges 2013


No hay comentarios: