miércoles, 17 de abril de 2013

Cicloturista Rutes del Montseny.


Aquest diumenge passat vaig participar a la Marxa Cicloturista de Rutes del Montseny, el primer objectiu del 2013 que tinc previst.

Ja fa uns mesos que estic fent els deures, de fer fondo i hores de bici, diumenge va tocar veure, si els deures estaven ben fets.

Em vaig llevar al matí i em trobava amb la moral molt alta i amb moltes ganes de començar a pedalar. m'enfrontava a un dels reptes més llarg i dur a la vegada, una cursa de 170 km., en que sobretot la ment no podia fallar i com no el físic tampoc. No em podia crema de bon principi, la clau era controlar i acabar.



Vam sortir a les 8 del matí de Granollers, passant per Corró, Cànoves, Vilamajor, St. Celoni. fins aquí l'objectiu d'aguantar en el primer grup estava complert. Llavors va començar la pujada a Sta. Fe del Montseny, vam passar per Campins on es trobava l'Anna fent fotos, que per cert fallo, que no la vaig veure i no la vaig poder saludar hheheheheh. L'objectiu ja que era una pujada llarga de més de 20 km. va ser complert, trobar un ritme optim i còmode i així va ser vaig pujar molt bé i seguidament va tocar baixada fins el desviament de la llarga de 170km. i la "curta" de 140km.. Aquest any vaig girar cap el llarg,on vaig anar-lo fent amb un grupet bo i que no podia deixar escapar.

Primer grup pujant per Campins














Jo pujant per Campins















La Marga pujant per Campins
Posteriorment, vam anar en direcció al Coll de Ravell, on va començar el tram de pujada dels cortals, per després fer la baixada cap a St. Sadurní d'Osormort i seguir per un terreny trencacames. Llavors una vegada a Seva va tocar la segona pujada important del dia Collformic On també vaig agafar el meu ritme i cap amunt. A dalt a Collformic vaig fer una paradeta a l'avituallament que hi havia, per agafar forses per la última part del dia, la baixada fins Palautordera i el tram de fals pla fins a Granollers, que per sort vaig anar amb un grupet i el desgast va ser menor.

A falta de pocs metres per l'arribada
Una vegada vaig creuar la linia de meta... Vaig pensar que el primer objectiu del 2013 ja estava al sac. Tot i que fins al cap d'unes hores i que fas treballar el cervell, no vaig ser concient de que ho havia aconseguit i molt millor del que em pensava.

Vaig fer-la amb 5 hores 40' els 170 km. i el super desnivell de 2930m. amb una velocitat mitjana de 30.1 km/h més detalls AQUÍ

Quedant el 79 de la general de 421 participants en el recorregut llarg i el 30 de 113 de la meva categoria.

Ara ja toca pensar en la cicloturista de les Goges a Banyoles d'aquest diumenge que faré el recorregut curt de 103 km. i posterioment ja començarà preparar i pensar en el segon objectiu de l'any "Terra de Remences" el 12 de Maig.

1 comentario:

Anónimo dijo...

ets tot un crack!! i qui fa aquestes fotos tant xules¿? ;-)
salut
Anna