domingo, 28 de junio de 2009

Empatxada de Bici gairebé 6 hores

Avui a les 8 del matí m'he trobat amb l'Edu Filbà de Roca Bikes, per anar a fer una bona ruta amb la bici de carretera. Semblava ser que podiem ser una grupeta, però al final només erem ell i jo, això podia ser sintome de que avui en cauria una de bona i així ha sigut. L'Edu s'està preparant per fer la Cicloturista Marmot, als Alps el pròxim cap de setmana i avui era l'últim test.

Hem sortit en direcció cap a Hostalric, Les Mallorquines, Sta. Coloma de Farnérs i llavors hem agafat la carretera que porta cap Anglès, i que no m'agrada massa, ja que té uns puja i baixa fastigosos. Una vegada s'ha arribat a Anglès i amb uns 60 km. a les cames, hem agafat la carretera que passa per a Osor i arriba a St. Hilari Sacalm, és una carretera amb molta ombra i molt tranquila, d'uns 25 km. de pujada bastant còmodes.

Una vegada a St. Hilari parada tècnica, hem comprat aquarius i em fet una coca-cola, estavem a uns 27ºC i ens teniem que hidratar. De St. Hilari em anat en direcció als Cortals, després hem anat a parar a Coll de Ravell, amb unes 3hores i mitja a les cames, en enfilat en direcció Viladrau i posteriorment a Seva on hem arribat amb 115 km. i 4 hores sobre la bici. Llavors ha tocat evidentment pujar a Collformic, tocaven uns 9,56 km. al 4.7% de mitjana, i amb una temperatura que voltava el 30ºC i on a mi les cames m'anaven fent ja xup-xup. una vegada a dalt doncs una altre paradeta tècnica, on hem arrasat, aigua, aquarius, galetes...

Després de Collformic, una tocaben uns 15km. de baixada i que és una de les baixades, que més m'agraden del Montseny, on hem assolit velocitats superiors als 70 km/h. en algún moment. Una vegada a Palautordera, cap a Vilalba, Llinars, on m'he despedit de l'Edu, a mi llavors m'ha tocat acabar d'arribar a casa.

Al Final doncs 163 Quilòmetres amb 5hores 50 minuts, amb un desnivell positiu de 2100m. i una mitja de 28km/h. Amb aquests números no cal dir que he arribat a casa fos.

Amb aquesta sortida i juntament amb la setmana m'han sortit 15 hores d'entreno, amb 345km. i repartits amb 3 dies amb bici de carretera, 2 dies amb Btt i una clase d'Spinning.

No hay comentarios: