lunes, 1 de junio de 2009

Avui tocava descans ?



Després del gran dia d'ahir, avui tenia més mono que mai d'anar a fer mal per les carreteres de les contrades. De bon matí 2/4 de 8. m'he ajuntat amb la Màquina Alemana (Stephan), aprofitant que teniem festa, i era un bon dia per fer-ne una de bona.


Em anat en direcció a La Garriga, Bigues, on em trobat el primer

port de la jornada, em enfilat cap a St. Feliu de Codines, i en direcció Castellterçol. Quan portavem unes 2 hores em arribat a Moià, on hem pujat ja en direcció Collsuspina, on em pogut gaudir de molta tranquilitat pel que fa a transit. Una vegada em passat Collsuspina, em arribat a dalt del segon port del dia, l'Alt de La Pollosa (917m.), on em quedat parats de la boira que hi havia a la Plana de Vic. Nosaltres amb un dia radiant i genial per la pràctica del ciclisme. Una vegada dalt doncs em gaudit d'una bona baixada, i em travessat la boira mentre baixavem, posteriorment em arribat a Tona, on em anar en direcció a Seva.


Una vegada a Seva i amb 68 km. doncs a tornat tocar a pujar ara en direcció Collformic, aquí l'Stephan ha possat una mica de música amb el mòvil, i així la pujada s'ens ha fet més curta, pujant per Seva son, 9.5km. al 5% de mitjana. Una vegada coronat Collformic, a una altitud de 1145m. doncs avall cap a Montseny, Palautordera, Llinars i cap a casa.


Resum de l'etapa, 5hores pedalant, 116 quilòmetres a les cames i un desnivell de 1905m. Lo millor de tot, és que em arribat bastant sans després de la sortida, això amb una sortida d'aquestes caracteristiques, no es tant fàcil.

No hay comentarios: