viernes, 5 de junio de 2009

Montnegre i Montseny amb BTT



La sortida d'avui ha estat distreta i divertida, amb l'Esteve, Paco Romero, Sergio Martín i el Diego, tots ells companys de feina.




Hem sortit de Vilamajor, amb el temps insegur,

i fins hi tot espurnejava una mica. Em anat direcció a La Nata, cap

a l'estació de Palautordera, per anar fins a St. Celoni, on em anat cap el Montnegre, a fer la volta d'Olzinelles, una volta d'uns 10 km. amb una mica de tot. Una vegada l'em feta, em tornat cap a Palautordera, per agafar la pista que porta fins a l'Ermita de Sta. Magdalena, molt aprop de Mosqueroles, llavors hem agafat el camí que baixa fins La Tordera, on hem rigut bastant i per sort ningú ha acabat dins l'aigua, però qui més qui menys tenia ganes de veure algú remullar-se, això sí, algún que altre hi ha ficat els peus. Llavors hem sortit a Sta. Margarida i em anat fins a St. Esteve de Palautordera, on em agafat la drasera que porta a Vilamajor, per la conegudíssima pujada de Can Peualt, on algú ha començat a notar els quilòmetres a les seves cames. Una vegada a dalt em agafat el camí que baixa per Can Bardina, per retornar a Vilamajor.


Al final han sortit uns 48km. amb una mica de tot i un desnivell d'uns 900m.

2 comentarios:

Unknown dijo...

Ets molt gran no pares d'entrenar!!!!!

Apunta't a la Pedals de Foc que no et veuré ni a la sortida

Santi dijo...

Jaels vaig fer en plan turistic amb 4 dies.

La qüestió és no parar sinó un es rovella.