jueves, 16 de septiembre de 2010

Caminada pel Cadí

Després d'uns dies, de no escapar-me a caminar a la muntanya, aquest dilluns i dimarts passat, juntament amb l'Angel i la seva companya l'Anna, vam fer una escapada d'un parell de dies al Cadí.

Dilluns per la tarda vam agafar el cotxe, i vam anar fins al poblet de Nas, a la Cerdanya, on vam deixat el cotxe, i vam començar a caminar, en direcció al Refugi del Prat d'Aguiló situat als peus de la Serra del Cadí a uns 2000m. d'altitud. Gairebé la majoria d'estona vam caminar, per pista forestal, tret uns petits trams de corriol, també vam poder gaudir de les vistes de la zona, mentre el sol anava a la baixa. Vam arribar al refugi ja de fosc, i després de poc més de 3 hores de caminada 12.5 km. i un desnivell d'uns 740m.
Vam sopar, i com és habitual als refugis a dormir d'hora al voltant de les 10.

Dimarts a les 7.30 del matí, ens vam llevar, vam esmorzar, i ens vam estar una estona al refugi, tot parlant una mica amb el guarda, i admirant de nou els païsatge, ja que era una zona, que mai hi haviem estat. Al cap d'una estona, vam començar la caminada, seguint una part del tros que haviem fet de pujada, després al cap d'una estona, ens vam desviar, i vam anar baixant per l'altre costat de la vall, que el dia avanç haviem pujat.

Després al cap d'una estona, vam tenir un petit problema, s'em va acabar la pila del gps i no en portava de recanvi, vam anar tirant de mapa, pero hi havia un corriol, que ens teniem que desviar i no el vam pas trobar, vam continuar caminant, i al final vam anar a parar a Sant Eugenia, resulta que vam baixar més del conte, i vam tindre que pujat per la carretera uns 2 km. fins arribar a Nas de nou lloc on teniem el cotxe. Vam fer unes 5 hores de caminar i un recorregut aproximat d'uns 15 km.