domingo, 26 de septiembre de 2010

Desconexió a Port Aventura


Aquest passat Dimecres i Dijous, aprofitant que tenia festa, amb l'Anna ens varem escapar 2 dies a Port Aventura.

Dimecres al matí, vam agafar el cotxe, i vam anar fins a Port Aventura, vam deixar les coses a l'Hotel Gold River, situat a tocar del Far West i tot ambientat com l'autèntic oest. Una vegada vam deixar les coses, tocava passar un gran dia. La primera atracció que vam pujar va ser la Stampida, la muntanya russa de fusta del Far West, on ja vam tindre les primeres pujades d'adrenalina. Seguidament, el Dragon Khan, on la velocitat, arriba fins els 110 km/h i els 8 loopings, ens van fer gaudir d'allò més, després vam afluixar una mica haviem començat molt forts, vam anar provant altres atraccións, i després de dinar vam veure algún espectacle, al Far West i la Polynesia. Seguidament i després de passar per davant de l'Hurakan Condor, l'Anna em va animar a que pujes a l'Huracan, mentre ella m'esperava no fos que em passés res jejejej, la veritat que no les tenia totes i no era per menys, una caiguda lliure desde 100 m. d'alçada.... Em vaig atrevir, mica en mica anava pujant, agafant alçada, i cada vegada, veia les coses de sota meu, més petites, fins que vam arribar a dalt de tot, i ens van deixar anar i uuuuuuuuaaaaaaauuuuu.... quina pujada d'adrenalina, 100 m. de caiguda lliure baixats en 3 segons.









Una vagada superat això, vam anar cap a les atraccións d'aigua, com els Rapids, Silver River Flume i per acabar el dia el Tutuki Splash. Així acabavem un dia sense parar gaire. L'Endemà tocaria el Furius Baco. amb una acceleració de 0 a 135 km/h, amb només 3 segons.... fffffff.
Vam sopar d'allò més que bé a l'hotel, i després de fer una volta per fora de l'hotel, vam anar a dormir.

Dijous, començavem amb un bon esmorzar, i de nou cap a Port Aventura, de fet va tornar a ser un dia intens, vaig pujar algunes atraccions, el Tren de la Mina, Tomahawk, de nou 3 vegades al Dragon Khan, una d'elles a primera fila...


Però cap a migdia, tocava la emoció forta del dia, la del Furius Baco, on uffffff impresionant, em va encantar i vaig repatir, semblava un nen petit, també vaig pujar-hi una vegada a primera fila i veritat que és impactant la acceleració. Després de dinar vam, recordar, quan erem petits i vam pujar als caballets, les cadiretes i els autos de xoc, i per finalitzar una Stampida i un espectacle de Aves del
Paraíso. Després de nou cap a casa.






















No hay comentarios: