lunes, 20 de septiembre de 2010

Cicloturista de Pineda de Mar



Aquest diumenge, vaig tornar de cursa, aquesta a Pineda de Mar, a la Marxa Cicloturista Vila de Pineda.

Aquesta marxa, té un recorregut de 96km. Sortint de Pineda, en grup tot passant, per Sta. Susanna, Malgrat de Mar, Palafolls, Blanes, Tordera, Hostalric i fins Riells Viabrea, on comença el tram cronometrat, d'onze quilòmetres. passant per Breda i arribant a Riells del Montseny. On finalitza el tram cronometrat d' onze quilometres amb un desnivell 375m. Després tots de nou tornem, pel mateix recorregut menys el tram de Coll de n'Orri, fins a Hostalric.
A 2/4 de 9 del matí, es donava la sortida, tots junts vam anar a un ritme, molt comode, al voltant dels 27km/h, per tal d'arribar tots junts, fins el tram cronometrat. A la recta d'Hostalric, la gent que tenia ganes d'apretar, ja començavem a buscar posicións capdavanteres, jo tenia ganes de provar a veure com em trobava, aquest any no estic tant bé de forma com d'altres.

Van donar la sortida al tram cronometrat, i jo em trobava a les posicións capdavanteres, era només qüestió, de fer treballar el cap i les cames, amb aixó si tot responia podia aquedar ben classificat.

Vaig anar a posicións del davant, ens els primers quilòmetres planers, amb suau pujada i fins hi tot primer, algún tros avanç d'arribar a Breda, on no em volia escalfar i vaig deixar que d'altres tiressin, en el cruse de Riells, ja tot era pujada 6km. al 5% i salvant un desnivell de 290m. Començava el port, vaig colocar-me entre els 8 primers, però se'm van escapar algúns, jo vaig pujar a ritme i per sobre de les 180 pulsacións, vaig anar tirant d'un grupet que no em feien relleus, però jo anava còmode, però sempre vigilant els atacs, algú quan faltaven 3 km. ho va intentar però vaig respondre. Les sensacións eren molt bones, més de les que m'esperava, així que tocava continuar pedalant. Vaig continuar molt pendent dels que portava, a roda que no m'ataquessin a falta de poc per meta, i quan jo vaig calcular, que faltaven 300 metres per meta, vaig atacar i que fos el que fos, (l'últim tros es amb una rampa del 11%), al final no em vam avançar i vaig creuar la meta el 4art de la General a 1' 45" del 1er, i 2on Master 30 a 7" del primer Master 30 d'un total de 160 ciclistes.




Vaig acabar molt content, perquè no m'ho esperava, que em trovés tant bé, això sí, vaig arribar al tram final a les 192 pulsacións, feia molt de temps que no hi arribava, però va valdre la pena el patiment. També em va fer molta il.lusió, perquè l'Anna, i la meva mare, estaven a dalt i tampoc s'esperaven que arribés 4art de la General i 2on Master 30. I després d'una mica d'esmorzar, de nou tots en grup fins a Pineda.

Aquesta Marxa em fa gràcia participar-hi si puc, perquè l'any 2007, vaig quedar primer de la general, i va ser la meva primera cursa, de carretera, que vaig guanyar, l'any 2008 vaig quedar 9è de la general. l'any passat no hi vaig participar. També m'agrada perquè conec a un dels organitzadors en Josep Serrat.

1 comentario: