domingo, 5 de septiembre de 2010

Pujada al Turó de l'Home



Aquest diumenge, en motiu de la festa major de St. Celoni, he participat a la XI Pujada al Turó de l'Home, un dels ports més durs de Catalunya, amb 26 km. de pujada i un desnivell de 1500m., i en alguns punts rampes que superen 12 % arribant al 15%.



A les 8 del matí començava la pujada, 164 ciclistes, dispossats arribar al punt més alt, es va fer la primera sel.lecció amb un grup d'un 50, que alguns poc a poc van anar perdent corda, a mida que passaven els quilòmetres. Jo vaig buscar el meu ritme de pujada i cap amunt, a la zona de la Costa del Montseny vam fer un grupet de 3 i vam anar pujant fins dalt.


Aquest any tenia jo tot i no estar al 100% fisicament, tenia un motiu especial per esforçar-me al màxim dintre les possibilitats, a falta d'uns 5 quilòmetres, tenia la meva fan nº 1 l'Anna, que la veritat que em va fer molta il.lusió que m'animés en un dels llocs, durs de la pujada i on els àmins som molt d'agraïr.


Després vai anar continuant fins a dalt i on vaig poder avançar alguns corredors.




Al final 39è classificat amb un temps de 1 hora 29 minuts i 28 segons. A 17 minuts del 1er

No hay comentarios: