jueves, 20 de enero de 2011

2 Dies de fondo



Sense cap mena de dubtes, feia temps, que no feia una bojeria d'aquest tipus, tot i que també, n'he fet de més grosses.

Ahir dimecres, tot i que vaig fer el mandra una estona al llit, aprofitant que feia festa, als voltants de les onze del matí, vaig agafar la bici de carretera, i vaig anar a planejar, vaig anar cap a Hostalric, Blanes, on vaig gaudir d'una temperatura agradable i ja una mica més de sol, vaig continuar fins a Calella, on vaig fer la paradeta de rigor, per veure els meus pares, va ser una visita de metge, perquè sinó, després costa tornar-hi. Vaig continuar cap a St. Pol, on el mar estava que semblava una bassa d'oli, i després ja va tocar començar a pujar i deixar la costa enrrera. Vaig pujar per St. Cebrià i St. Iscle de Vallalta, per anar continuant de pujada fins Collsacreu, una vegada coronat el port, vaig baixar cap a Vallgorguina, St. Celoni, Llinars i de nou cap a St. Antoni de Vilamajor.

Van ser unes 3 hores i poc, amb 98 km. a les cames el desnivell uns 795m.

Després al vespre vaig anar a fer una classe d'Spinning, que va ser normaleta.

La jornada de carretera, d'avui Dijous, ha estat més potent que la d'ahir, he sortit a 2/4 d'una del migdia, he baixat fins a Llinars, hi he pujat Can Bordoi, després baixada, en direcció Dosrius i posteriorment, he pujat Parpers. Després he baixat per la banda de La Roca, on he quedat amb el Sergi López, i també ha vingut un amic seu en Joan que viu a Eivissa, hi ha vingut uns dies per aquí amb la bici. Ara ja tots 3, hem pujat per la banda de La Roca, Parpers, per anar cap Argentona, Vilassar, i agafat la N-II, i també vent de cara, fins a Masnou, on hem pujat per Alella, el Port de La Font de Cera, i on jo he notat la matxacada d'ahir. Una vegada a dalt hem tirat cap a Vilanova, La Roca, i direcció Cardedeu, on ens hem despedit i jo he continuat fins a Vilamajor, on he arribat bastant cansat. L'edat ja no perdona...

Al final avui n'han sortit, 3 hores i mitja de bici, 93 km. i un desnivell de 1180m.

El Resum dels 2 dies han estat 6h 3/4 de bici, 191 km. i un desnivell de 1975m. que no està gens malament. Ara toca reposar, i demà cap a treballar i per la tarda toca Btt.

1 comentario:

JAUME ORS dijo...

friki ... friki ... friki !!!