lunes, 17 de enero de 2011

Caminada a St. Miquel de Falgars

Ahir diumenge, Amb l'Anna, la Coral, l'Albert , l'Albert Boix, l'Anna Nogué i la Iolanda, Vam agafar el Cotxe, i vam anar fins a Els Hostalets d'en Bas, lloc on vam deixar els cotxes e inici de la caminada.
El primer quilòmetre de caminada, va ser planer, per començar a escalfar, perquè a la que ens vam endinsar en el bosc, la cosa va canviar, i vam començar, a pujar de valent, una pujada, que amb un quilòmetre i mig, vam passar dels 550m. als 950m., per un corriolet, bastant estret, fins que vam trobar la pista, que puja a Falgars d'en Bas, una vegada vam arribar a Falgars d'en Bas, vam esmorzar, davant de l'església de St. Pere, i on a part dels entrepants, l'Anna d'Oix, ens va portar, un coca boníssima, i una mica de xocolata, per acompanyar-la, de la coca no en va quedar cap tros.

Ja tips, va continuar, ara tocava una estona de pla, tot gaudint de les bones vistes desde els 950m. d'alçada. del Pla de Falgars. Al cap d'una estona de caminada, vam arribar a St. Miquel de Falgars, on vam fer una paradeta, i de nou gaudir de les vistes desde la cinglera. Després ja tot baixada, que la vam fer per un altre corriol, amb molta pendent però ara de baixada.

Al cap de 4 hores vam arribar de nou al cotxe amb gairebé 10 km., amb un desnivell de prop de 600m.

Així posava final a una setmana intensa esportivament parlant.

Amb 7h i mitja, i 207 km. amb bici de carretera, poc més de 30km, amb Btt, una dia al Gimnàs i una Classe d'Spinning.