jueves, 7 de abril de 2011

Caminada al Pantà de Sau

Aquest diumenge pssat, amb la colla d'Olot, i també es van apuntar l'Edu, la Mercè i la Roser. Vam anar a fer una caminada pel Pantà de Sau.

Vam sortir de la zona de pic-nic, i per uns caminets i corriols, vam anar enfilant per la cinglera de Tavertet, fins arribar al camí de pista que porta a Tavertet, lloc on vam parar a esmorzar.

Una vegada esmorzats, anar a fer una volteta pel Poble de Tavertet, on diuen que s'hi respira, uns dels aires més purs de Catalunya. Després de respirar aire pur, vam continuar, per un altre caminet que ens va portar, per la part nord del cingle de Tavertet, tot seguint el curs de la Riera de Balà, al cap d'una estona el camí, es va convertir amb un corriolet amb molta ombra, i lloc on la Natalia es va torçar el peu, i vam tindre afluixar el ritme. Llavors en Nes va agafar el 4x4 i la va venir a buscar a la sortida del corriol.

Nosaltres vam continuar tot vorejant el Pantà de Sau, que estava pleníssim.

Una vegada vam arribar al cotxe, els vam agafar, i vam anar en direcció a Vilanova de Sau, vam buscar un indret on preparar el Pic-nic, que portavem, i la veritat que n'haurem de fer més sovint, perquè va estar molt i molt bé.

Vam fer unes 5 hores de caminada, 11km. i un desnivell de 515m.