viernes, 8 de abril de 2011

Pujada al Coll de Bracons







Aquest divendres, aprofitant que estava a Olot, em vaig escapar a fer el port més dur de la Garrotxa, el Coll de Bracons. De fet n'havia sentit a parlar molt, que era un port dur i efectivament és un port dur.






Vaig sortir d'Olot al migdia, amb molta calor per ser el mes d'Abril uns 29ºC, i també un bon sol. Vaig anar en direcció a les Preses, per carreteres secundàries, fins a Can Trona, lloc on comença la ascensió, a uns 500m. d'altitud, amb 8.6 km. de pujada, s'arriba a dalt del Coll, a una altitud de 1132m., amb una pendent mitjana del 8.6 % i pendents que arrriben al 15%.






La primera part fins a Joanetes, es de bastant bon fer, però després de Joanetes, la cosa ja comença a pujar bastant al voltant del 8%, per sort hi ha algún curt descans, que et fa refer però poc, després hi han 3 km. al 8.5%, amb alguna rampa del 11%. Després d'aquet tram, hi ha 2 kilòmetres molt durs al 9-10% de mitjana, i on hi han les rampes més dures del 14-15%, passat això i per sort ja falta menys per arribar a dalt i la pendent afluixa al voltant de 7%.
















































Una vegada a dalt es poden gaudir d'unes bones vistes sobre la Vall d'en Bas.












Després vaig fer la baixada pel mateix lloc on havia pujat, vaig anar cap a les Preses i de nou cap Olot. Vaig fer una horeta i mitja de bici, 35km. i un desnivell de 730m.












Ara ja no puc dir, que no he pujat el Coll de Bracons.

No hay comentarios: