sábado, 9 de abril de 2011

Dia d'entrenament



Aquest dissabte, aprofitant que estic a Olot, i he pujat la bici, m'he escapat pel matí, per preparar-me, per l'inici de les marxes cicloturistes de carretera. He sortit d'Olot i he fet el recorregut curt de Terra de Remences, i la veritat es que m'he trobat bé. També hi he trobat altres ciclistes, però lo bo es que pujant el Coll de Canes, m'he trobat a gent de St. Celoni, que també havien pujat a fer-la, així que hem anat junts tota la segona part.




Així que al final he fet un 95km. i un desnivell d'uns 1145m.




Ara ja només falta que arribi el 8 de Maig, dia que es celebra la Terra de Remences, i si poder fer un bon temps i millor-ne el de les 2 altres ocasións. De ganes, segur que no m'en faltaràn, i també espero que em vinguin animar.

No hay comentarios: