lunes, 8 de agosto de 2011

Caminada a Coma de Vaca

El cap de setmana, del 6 i 7 d'agost, amb l'Anna, la Coral, l'Albert i l'Anna Nogué, vam anar a fer una caminada per Vallter.

Vam sortir dissabte al matí, amb un bon dia, de Vallter, amb l'intenció d'anar tot carenant per Bastiments, fins al Coll de Carançà i baixar a fer nit al Refugi de Coma de Vaca. Vam pujar cap al Refugi d'Ulldeter i ja en direcció al Coll de la Marrana , per les pistes de Vallter, una estona avanç d'arribar al Coll, ens vam trobar amb un fort vent de tramuntana que ens va fer desistir de la caminada prevista, vam decidir baixar cap el Refugi pel GR11.7, tot seguint el Freser. Arribarem al Refugi a l'hora de dinar. Després per la tarda, vam estar per allà, també ens vam anar a refrescar els peus, també vam descubrir la passió de l'Albert per les marmotes, de fet un vam veure algunes, després vam jugar a jocs de taula fins l'hora de sopar. Una vegada sopats vam anar a dormir.

Diumenge al matí, ens vam despertar amb un dia emboirat, tot semblava que aniria a menys, pero no va ser així.

Després d'esmorzar, vam sortir del refugi sota la boira, i en direcció al Coll de la Marrana, la boira no s'aixecava i va començar a ploure, quan vam arribar al Coll tot baixada i pluja fins el cotxe, on vam arribar més que molls, només desitjavem arribar a Olot per dutxar-nos.

Una vegada dutxats, vam anar a Can Llonga als Hostalets a dinar un dinar que ens haviem més que guanyat.