viernes, 26 de agosto de 2011

Ciclisme pel Ripollès, Berguedà i Cerdanya







Dimarts passat, vaig fer una sortida amb bici de carretera, que m'agrada fer. Vaig sortir de Ripoll, en direcció a Campdevanol, després vaig seguir, en direcció a Gombrèn i La Pobla de Lillet, avanç passant pel Coll de Merolla (1090m.).























Quan vaig arribar a La Pobla de Lillet, començava la gran pujada del dia, 21 km. de pujada per arribar, al Coll de la Creueta a 1888m., vaig pujar-hi passant per Castellar de n'Hug. Una vegada dalt del Coll de la Creueta, vaig poder gaudir d'una part la pujada que havia fet, i per l'altre tota la Cerdanya. Després vaig anar en direcció al Pla d'Anyella (La Molina) i ja després a buscar la Collada de Toses, lloc per on vaig gaudir de 25km. de baixada fins a Ribes de Freser i després ja fins a Ripoll de nou.

Vaig fer la volta amb 3h 40' per fer els 97.3 km. i amb un desnivell positiu de 1635m.

No hay comentarios: