miércoles, 10 de agosto de 2011

Stage de Ciclisme a la Garrotxa




Aques passat dimarts, vaig anar a fer una sortida amb bici de carretera, aprofitant que he estat uns dies per la Garrotxa. Vaig anar a fer la segona part de Terra de Remences.





Vaig sortir d'Olot i tot planejant cap a Les Preses, després, vaig anar a buscar el primer port de muntanya del dia, i un des més dur que hi ha per la zona, el Coll de Bracons, vaig pujar i com sempre que el faig pateixo com un animal, sort que son 8 km. però que durs que son, amb unes pendent mantingudes del 8% al 10% arribant al 15-16%, un port curt però exigent, una vegada a dalt i després de poc més de mitja hora de patiment, una bona baixada cap a Torelló i després ja cap a Manlleu, després tocava el Coll del Bac, passant per l'Esquirol i Cantonigros, un port que no puja molt però es llarg i feixuc, una vegada dalt, direcció a Rupit i cap a Coll de Condreu, després baixada fine en Bas i de nou cap a Olot.














En total una bona sortida 3h 30' amb 94km i un desnivell de 1660m. es a dir una sortida de les bones.


No hay comentarios: