jueves, 17 de marzo de 2011

Dijous complet Mati Caminanda i Tarda Bici

MATÍ

Aquest matí, amb l'Esteve Bosch, i ja una mica tips de pluja, hem decidit sortir a caminar. A 1/4 de 8 del Matí, l'Esteve jo i en Roc (gos de l'Esteve).
Hem deixat em cotxe, a l'aparcament de sota el Pantà de Vallfornés. Només de començar a pujar cap a l'embassament, ja sentiem el soroll de l'aigua, caure per la resclosa del sobrant del Pantà, i efectivament, amb tanta aigua d'aquests dies, l'han fet arribar al 100%, quan anavem pujant i veiem la cascada d'aigua que baixava, feia goig de veure, i a dalt el Pantà amb les aigües tervoles de la pluja esperaven.










Hem continuat vorejant el Pantà, i llavors em continuat pujant, per la Baga d'en Cuch, on el rierol també baixava força. Per la Baga d'en Cuch, em arribat al Coll del Pou d'en Besa (1187m.) i després a buscar el corriol que porta fins el Sui (1318m.) On hem arribat amb poc menys de 2 hores de caminada. Hem parat, em menjat algo i em continuat cap a la Sitja del Llop, per anar a buscar el camí principal del Pla de la Calma, on es divisava La Mola, Montserrat, els Pirineu entre d'altres. Tot caminant pel Pla de la Calma, em arribat a la zona del Bosquet de l'Agustí, on em trobat després de pasar-nos 'el un tros, em trobat el corriol conegut, com el corriol, de Roca Centella, i després de gairebé 6 km. de corriol, em arribat a la Collada del Mojó (949m.). lloc on hem agafat la pista que baixa cap al Vilar d'en Ribes, el Forn i conecta amb el camí que puja a Vallfornés.
Hem continuat baixant de nou, cap al Pantà, i una vegada a la pressa, hem baixat pel corriol que hi ha i porta just a sota del Pantà i després ja fins al cotxe.











Amb total hem fet unes 6 hores amb parades incloses i 25,7 km. i en desnivell de 1115m.

TARDA

Després de dinar i una migdiadeta, havia quedat amb l'Edu per anar a fer una volta amb bici de carretera i com que el dia acompanyava amb solet i bona temperatura, doncs no he sapigut dir que no.

Hem quedat a Llinars, on llavors hem pujat Can Bordoi, després cap a Dosrius, em continuat per anar a buscar el segon portet de la tarda Parpers, on hem pujat a molt bon ritme i fent series a la part alta, després baixada cap a La Roca, Vilanova del Vallès i Granollers, on he deixat a l'Edu a Granollers, després jo he continuat cap a Les Franqueses, La Garriga, Canoves, i de nou cap a Vilamajor.

He fet poc més de 2 hores amb bici, i 60 km.

No hay comentarios: