martes, 14 de junio de 2011

Caminada al Puigmal

Aquest Diumenge passat, amb l’Anna, en Jordi, la Gemma, la Vero, en Miquel, en Gerard, Anna Nogué, vam anar al Puigmal.

Vam deixar el cotxe a Fontalba. I vam començar la caminada cap el Puigmal, la veritat que al fer bon temps, i al ser diumenge, això es va notar, perquè hi havia molta gent a la muntanya, després d’uns 4 km de pujada i poc més de 2 hores i mitja, vam arribar al cim del Puigmal de 2913m., el més alt del Pirineu Oriental. Una vegada a dalt, ens vam possar en un lloc on no toqués el vent i vam aprofitar per esmorzar.

Una vegada esmorzats, vam baixar cap a Núria, per la Coma de l’Embut, después d’una estoneta de baixada, vam arribar a Núria, lloc on vam aprofitar per voltar una mica i també per dinar.

Després de dinar vam agafar el camí que porta fins a Fontalba, acompanyats per la boira i después d’una horeta i mitja, vam arribar a Fontalba.

Van estar unes 8 hores i mitja , entre caminada i parades, vam fer 16 km. i vam fer un desnivell positiu de 1210m.