domingo, 5 de junio de 2011

Vilamajor - Girona






Dissabte, aprofitant que l'Anna va baixar a Girona a casa la Neus, jo vaig aprofitar per fer una sortida, amb bici de carretera que tenia pendent de fer.
Vaig sortir de Vilamajor a 3/4 de 8 del matí, el dia era amb sol, vaig baixar cap a Llinars, i tot planejant cap a St. Celoni , Hostalric i cap a Mallorquines, fins aquí el temps es va anar ennuvolant i ja vaig començar a pensar, tal i com estava el cel, que em mullaria. Vaig arribar a l'Hostal del Rolls Royce, i vaig agafar ja la A2 antiga N-II, em faltaven uns 18 km. per arribar. Quan vaig arribar a la zona de Aiguaviva, el terra ja estava moll, però de moment no plovia, i ja veia Girona al fons, vaig arribar a Girona amb 1h 45'. Vaig aprofitar per fer algunes fotos mentres queien 4 gotes. I després, ja em vaig trobar amb l'Anna i la Neus, vam anar a esmorzar, després vaig baixar fins a Vilamajor amb l'Anna, amb cotxe.

















Vaig estar 1h 50' per fer els 63km. que separen Vilamajor de Girona i un desnivell de 280m.

1 comentario:

JAUME ORS dijo...

molt bé vailet, no paris !!!!