miércoles, 22 de junio de 2011

Un repte aconseguit Vilamajor-Montserrat-Vilamajor amb bici

Aquest dimarts, vaig assolir uns d'aquells reptes, que a vegades set passen pel cap que vols fer, sense data en concret, però que algún dia saps que l'intentaràs i possiblement l'aconseguiràs.

Fa qüestió de 2 anys amb en Xavi Benito, vam fer Terrassa - Montserrat -Terrassa, per anar tantejant el terreny.

Ahir va ser el dia escollit, juntament amb en Xavi Benito i el Sergio Martín, ho vam probar a veure que tal sortia.

A 2/4 de 7 del matí, vaig agafar la bici de carretera, i som-hi, vaig gaudir de començar a pedalar, amb la sortida del sol, cap a Llinars on em vaig trobar amb el Xavi, vam continuar pedalant fins a Cardedeu, on ens vam trobar amb el Sergio. Ja erem els 3 dispossats, anar a veure La Morenenta. Vam anar cap a Granollers, Caldes de Montbui, Sentmenat, Castellar del Vallès i cap a Terrassa, on vam tindre que travessar la ciutat, després ja vam agafar la C-58, en direcció a Monistrol de Montserrat. On arribavem amb 2h 50' i 71 km. a les cames.

Ara tocava possiblement, la part més dura de la jornada, la pujada al Monestir 9 km. de pujada, superant un desnivell de 560m. A una mitjana de pujada del 7%, amb una pujada continuada i amb pocs descansos. Durant la pujada, vam anar-nos donant compte que ràpidament agafavem alçada, podiem gaudir de les vistes sobre el vallès, a mitja pujada el Sergio va patir algúns avísos de rampes, que es normal, ja que ell fo poc que surt amb bici de carretera. Vam continuar amunt i amb 3h 40' desde casa i 80 km. Aconseguiem la meitat del repte proposat.

La veritat que estavem molt contents, del que ja haviem aconseguit. Vam estar una estoneta per allà, envoltats tota la estona de molta gent principalment turistes, que algúns es van voler fer fotos amb nosaltres, i ens van dir que tenia molt de mèrit pujar, fins aquí amb bici, fins hi tot uns americans de Miami. Per uns moments semblavem craks del ciclisme.

Al cap d'una estona, vam decidir tot i que cada vegada el sol apretava més, que teniem que anar a per la segona meitat del repte, tocava tornar cap a casa. La baixada va se ràpida fins a Monistrol, amb la pendent que feia. Una vegada a Monistrol vam anar en direcció Olesa de Montserrat, Viladecavalls, Terrassa, Sabadell, Palau de Plegamans, Parets, Granollers i Cardedeu, on el Sergio ja havia aconseguit, el seu repte personal, i amb molt de mèrit. Llavors, vam aprofitar per quedar amb l'Stephan, en una terrasa per comentar el dia i fer la Coca-cola. Després amb en Xavi vam continuar pedalant ell en direcció a Vilalba i jo cap a Vilamajor.
On vaig arribar amb un total de 7h i 15minuts pedalant amb 165 km. A les cames i un desnivell de 2630m. Ara ja puc dir que he anat desde casa a Montserrat i tornar.
I res millor, que després d'una bona matxacada, que anar al massatgista a fer-me un bon massatge, i deixar-me a punt per torna-hi. La veritat que em va matxacar però ara ja torno a estar a punt per tornar agafar la bici.