miércoles, 4 de enero de 2012

Anem al Castell de Burriac amb btt


 Aquest dimecres, amb en Toni, Paco, Jesús i el Grado, vam anar amb btt fins el Castell de Burriac. Vaig sortir  jo desde Vilamajor, amb un matí fret, però amb sol. Vaig anar fins a Cardedeu on em vaig trobar amb la resta.

Vam anar en direcció a Urb. St. Josep, vam començar a pujar per la carretera fins el Collet. Lloc on ja vam començar, agafar camins i corriols, en direcció a Coll de Parpers,  posteriorment cap a Òrrius i fins argentona, lloc on començava la pujada al Castell de Burriac, una pujada amb un bon desnivell amb pocs quilòmetres, i rampes superiors al 24 %.
El Grado, el Jesús, Paco i Jo. El Toni feia la foto.








Castell de Burriac
Aquest Castell, va ser construït sobre una Torre de defensa anterior; la primera documentació que ens mostra l'existència del castell data de l'any 1017. Està situat al terme municipal de Cabrera de Mar, sobre un turó, a una altitud de 387m.
Mataró desde el Castell de Burriac

El Montseny desde el Castell de Burriac
















Una vegada dalt, vam poder gaudir de les bones vistes, El Monseny, El Maresme gairebé tot, Barcelona etc.







Torre d'Homenatge construïda durant el S. XII-XIII



Una vegada esmorzats i reposats, vam continuar la sortida, per pistes de sobre de Cabrils i també com no seguint algúns corriols, fins a St. Bertomeu de Cabanyes, o també conegut com l'Alt de St. Bertomeu.

Una vegada travessada la carretera, vam anar per més corriols i caminets molt entretinguts, fins a vora del riu Mogent, on tot planejant, vam anar cap a Cardedeu, ells i jo passant per Llinars, fins a casa.

Havien estat gairebé 4 hores i mitja amb bici, gairebé 60 km i un desnivell de 1430m.

Per descarregar el Track cliqueu AQUÍ

1 comentario:

JAUME ORS dijo...

m´encanta el castell de burriach sobre tot les vistes al marema ... guapíssimes !!!