viernes, 20 de enero de 2012

Ciclisme al Circuït de Catalunya



Aques dijous a la tarda vespre, vaig anar a entrenar amb bici al circuït de Catalunya a Montmeló.








Cada dimarts i dijous al vespre es pot anar a rodar amb bici pel circuït. Feia dies que l'Albert, un company de feina, em deia que hi anés un dia a provar-ho i així va ser.


Vaig començar a 2/4 de 6 de la tarda hora en que obren el recinte, i vaig començar a pedalar, la veritat que les sensacións la primera vegada que comences a pedalar, son molt estranyes, per una part que el dia va caient i rodes poques voltes de dia i l'altre es que tens tota la pista per tu i no et molesta cap cotxe.



Vam fer-hi un total de onze voltes algunes d'elles apretant una mica i va veritat que la orografia del circuït em va agradar molt per fer-hi bons entrenaments de qualitat. El circuït consta d'uns 4.8 km. i pels que no haguin estat mai doncs no és completament pla, sinó que durant el trajecte hi han un 3 pujadetes.



Ja que estem al circuït doncs també vaig anar marcant el temps per volta i com diuen en l'argot del motociclisme, vaig marcar una volta ràpida de 8' 08", aixó sí apretant bastant i al entrar a la útima curva de meta que es amb baixada anava a 180 pulsacións, és a dir que em vaig desfogar una mica.

Pel que fa a l'entrenament doncs vaig rodar  1h 56' i vaig fer 55.2 km. amb un desnivell de 600m. Cal dir que cada volta té un desnivell positiu de 50m.

També les sensacións de rodar-hi de nit em van agradar molt i penso repetir. Ah i pels que dubteu d'anar-hi, penseu que molt aprop del circuït hi ha la fabrica de la nutrexpa, i part del circuït fa moltíssima olor a xocolata jejejejeje Animeu-vos anar-hi.

2 comentarios:

JAUME ORS dijo...

Tu estas molt pillat o molt friki ... donar voltes al circuit de catalunya en bici ???

Albert dijo...

Va ser un bon entreno, Santi! Ja quedarem, de moment jo torno aquest dijous!