domingo, 22 de enero de 2012

Pedalada de Palautordera



Aquest diumenge he participat a la 1ª pedalada la Hivernal de Sta. María de Palautordera. Vaig aprofitar per anar-hi perquè ja que és aprop de casa hi han algúns trossos que ja els he fet amb bici, però sempre acabes coneixent nous camins i corriols.

Pel que fa la pedalada es va sortir molt ràpit, vaig agafar un molt bon ritme i em vaig possar amb el segon grup, ja que el primer hi havia gent molt bona, que aprofiten per participar en aquestes pedalades, per preparar-se pel començament de temporada. Vaig anar amb el segon grup, em notava molt còmode i també tenía molt bones sensacións.

Vam anar pels voltant de Palautordera, després ja en direcció, cap a St. Celoni per camins planers i ràpids, fins que vam deixar de veure cintes, ens vam perdre i vam tindre que recular un tros, vam reprendre el camí, i ens va tocar travessar el riu, vam continuar de nou, ara ja cap a Palautordera, on vaig remontant alguna posició, després aproximadament al quilòmetre 18 km. em vaig tornar a perdre, em vaig empipar,  i vaig plegar.









Així que va ser un entreno intens d'una horeta. amb un total de 20 km. i uns 480m. de desnivell.

He de dir que com jo, moltíssima gent es va perdre i quan es perd molta gent, vol dir que el recorregut no està prou ben marcat, espero que això serveixi a l'organització per millorar-ho.

Ara tocara buscar algún track d'algú que hagi estat de sort i no s'hagi perdut i fer la ruta properament.


No hay comentarios: