lunes, 1 de octubre de 2012

Caminada matinal al Puig d'Estela

Aquest diumenge passat amb l'Anna, l'Isa i jo, vam fer una caminada matinal al Puig d'Estela (1359m.). Vam deixar el cotxe al Coll de Canes (1120m.), Coll que separa les comarques de La Garrotxa i El Ripollès.

Sortim del Coll de Canes, i ens dirigim cap el Coll d'en Roca, la pujada és suau i per camí de pista, envoltats de faijos, mica en mica anem pujant, ara ja per un corriol, que després d'una horeta i mitja,
arribem al seu cim.

Una vegada arribats al seu cim, les fotos no van faltar, també un esmorzar, acompanyat d'uns ous Kinder portats per l'Isa.

Puig d'Estela (1359)

El Coll de Canes des del Puig d'Estela

Una vegada esmorzar i ara ja amb els ous kinder a l'estomac, va tocar baixar, per un corriol, bastant relliscós i amb bastanta pendent.

Vam arribar de nou al Coll de Canes després d'unes 2 hores i mitja, 4.2 quilòmetres i 230m. de desnivell. On vam poder presenciar algunes disputes de 2 braus, en un ramat de vaques.