sábado, 11 de octubre de 2008

Dia de Quad a Moià

Els germans Armengol Geronès estàn ben diferènciats per 2 grans vicis, Jo (Santi) que estic malalt per l'esport dels pedals i l'altre banda la que està malalta per la gasolina, aquest son en Guillem (ho porta a la sang desde petit), la Tània (que s'ha contagiat també de gasolina) i la Peque (gos) ella de moment s'ho mira o si s'aburreix dorm i ronca.

Aixi que aquest matí em agafat tots els trastos necessaris per practicar aquest esport de gasolina, i em anat al circuït verd de Moià, a passar tot el dia, la veritat que m'ho he passat molt bé i he desconectat una mica de la bici, tot i que envès de pujar amb cotxe, se m'ha passat pel cap pujar-hi amb la bici de carretera pero al final no ho he fet. He de dir que en Guillem i la Tània, m'han possat el llistó molt alt desde bon principi, han començat a rodar al circuït amb uns molts bons temps, jo m'he limitat a no fer-me mal a gaudir del dia, de fer moltes fotos i videos.











Malgrat aquest dia de motor, no patiu perquè seguiré donant guerra sobre els pedals.

No hay comentarios: