jueves, 30 de octubre de 2008

2 Setmanes de descans de BICI


Doncs si si, encara que sembli mentida m'ho he plantejat, aquest dilluns passat, i aprofitant que està fent uns dies bastant dolents, he decidit començar a fer 2 setmanes de "descans", que el descans de tant en tant van bé pero em costem molt de fer. El que passa que aquest descans és com si diguessim actiu, perquè només he deixat d'anar amb bici de muntanya i la de carretera, es a dir que aprofito per fer caminades, passejades, spinning, anar al gimnàs normalment forço poc ara encara menys i aprofitar el jacuzzi de gimnàs per relaxar i desconectar.

Per això dic que estic fent descans actiu perquè, si paro totalment i no faig res de res, amb 2 dies estic que m'enfilaria per les parets i estaria insuportable, la meva idea es fer aquesta setmana i la pròxima.
Quan ho he comentat als companys de feina, hi als de casa han quedat sorpresos, perquè no ho acostumo a fer i casi tothom que fa esport ho fan i diuen que va molt bé, desconectar i fer altres activitats.
Aquesta tarda he aprofitat per sortir a passejar amb la Peque ( la gossa del meu germà), hem sortit a fer una volta per les afores del poble, una caminadeta d'una mica més d'una horeta, feia una mica de fret, i com estava el Montseny de xulo amb la nevada que hi ha caigut mmmmm. Només de veure la neu ja hi hagués anat a tocar-la, m'encanta anar a la neu i aquesta està aprop de casa, hi ha sobre veien l'aspecte del pirineu a la tele ja m'entra el mono de l'esquí i caminades amb les raquetes de neu.

Ja us faré cinc cèntims de com ho porto, de moment bastant bé putser és perquè està fent mal temps.........








1 comentario:

JAUME ORS dijo...

Ja hem semblava que això de descans hem sonava una mica raro. "En Santi descansant ??? je,je
Si, aquest any fa pinta que serà de neu.
Bye !!