martes, 11 de noviembre de 2008

2 Dies a Masella, Estrenem Temporada

Aprofitant aquests 2 dies de festa que he tingut, i aprofitant que l'Estació d'Esquí de Masella, està oberta i les ganes d'estrenar una temporada molt primerenca, m'he escapat amb l'Alan i l'Alex (2 companys de feina) a esquiar.

L'Alex feia 2 temporades que no esquiava i l'Alan només havia fet 2 dies snow la temporada passada, jo doncs desde el passat 4 d'abril que no esquiava.
La veritat es que vam riure moltissim, ens ho vam passar molt bé, vam gaudir d'un molt bon dia de sol i molt bona neu per ser a novembre, vam baixar per pistes de tots nivells, així que vam poder descarregar bastanta adrenalina, baixant per la Tossa Vermella entre d'altres, i sobretot al Tub de Coma Oriola. Pel que fa a caigudes, l'Alan va caure bastant, pero jo amb l'Snow segur que hagués caigut més vegades, l'Alex va tenir alguna caiguda, jo per sort el primer dia cap.



Llavors vam anar a fer una volta per Puigcerdà i després vam anar al Refugi-Xalet Pere Carné de la Molina, on vam sopar i dormir.


Avui dimarts ens hem llevat i l'Alan estava que semblava que li hagués passat una apisonadora per sobre perquè serà? Hem esmorzat i em pujat a esquiar. L'Alan avui s'ha agafat descans i no ha fet snow. Jo i l'Alex doncs no hem perdonat amb el 2on dia d'esquí de la temporada. Avui el dia ha estat núvol, la neu no estava tant bé com ahir, pero hem pogut fer moltes baixades, i algún fora pista. Hem dinat bastant d'hora i hem tornat aprofitar una estona més, a mitja tarda hem tornat. Jo per sort encara no m'he estrenat amb cap caiguda aquesta temporada.

No hay comentarios: