domingo, 16 de noviembre de 2008

Acaba una setmana complerta

Puc dir que aquesta setmana, ha sigut molt complerta esportivament parlant, ja que he fet varios esports i també algún dia he fet el mandra.
Dilluns i Dimarts vaig pujar a esquiar, Dimecres vaig fer mandra, Dijous vaig anar una estona, aixecar ferros (gimnàs) hi ha buscar bolets, Divendres vaig tornar a fer una mica el mandrós. Ahir ja vaig agafar la bici de muntanya una estona ja en tenia ganes desde el diumenge passat que no la tocava, 28 km. per Territori Trencacames.

Avui doncs m'he llevat molt molt d'hora, en prou feines havien possat els carrers, a les 8 haviem quedat amb el Pere Lopez per anar amb la bici de carretera i ostres sortint del poble 0ºc es a dir ni fret ni calor jejejje i una mica de glaçada a les vores, em anat en direcció Hostalric, hem pujat fins Arbucies, una vegada allà hem reculat, hem pujat cap a Coll de n'Orri, Breda, St. Celoni i cap a Vilamajor de nou hem fet casi 80 km. amb poc menys de 3 hores

No hay comentarios: