jueves, 20 de noviembre de 2008

2 Dies més d'esquí


Ahir coincidint amb que tornava a tenir 2 dies de festa entre setmana, vaig aprofitar per tornar pujar a esquiar, aquesta vegada vaig pujar tot sol. Quan vaig arribar a Masella em van cridar en vaig quedar sorprès perquè tant lluny de casa que et cridin, em vaig trobar el Nando, en Bassa i en Tete, que també havien pujat a esquiar, aixi que vam passar un gran dia d'esquí tots 4 tot gaudint de la neu pols de gran qualitat que hi ha aquests dies i gaudint de les pistes que han anant obrin aquests dies. Al migdia ens vam trobar a la Beth una snowboarder amb un nivell increïble, també es va afegir i vam fer unes baixadetes plegats.

En acabar el dia d'esquí em vaig instal.lar al Refugi Xalet Pere Carné, on vaig acabar de passar la tarda i esperant el dia següent.


Avui m'he llevat molt d'hora i lo bo es que avui no tocava patejada de cotxe ja que estava a 8 km. de Masella. M'he afanyat a recollir i esmorzar i de nou cap a Coma Oriola per començar el dia on de bon matí feia una mica de fret pero un bon sol. Així que m'he afanyat a calçar-me els esquís i tornemi. A mig matí m'he trobat de nou amb la Beth i hem aprofitat per passar tot el dia, ja que no és el mateix que esquiar acompanyat que sol. I després de 2 dies d'esbarjo, diversió i desconexió, doncs torno a la normalitat habitual.




1 comentario:

XAVI NOVELL dijo...

olè , quina sort.... d'això se'n diu viure bé .


.... que duri , salut crack