jueves, 6 de noviembre de 2008

Últims dies de descans de bici


Pensava que em costaria molt més pero, al no parar massa quiet ho estic aconseguint, això de no tocar la bici i això als que ens encanta aquest món tots sabeu que és bastant dificil fer el parón.
Ahir i ja feia dies que volia anar a mirar per qui sota la falda del Montseny, a veure si trobava algún bolet, cosa que m'agrada molt ja que fas una bona passejada i et distreus força, la veritat que de bolets no masses 4 rossinyols i 12 carlet, pero bueno ja m'he tret el mono.

Aquesta ja és la última setmana que estaré sense anar amb bici, la estic aguantant no tant bé com la primera però ho aconseguiré, estic fent altres activitats, com anar al gimnàs, fer spinning i fent alguna caminadeta.
Així que la pròxima setmana ja la començaré agafar i ja en tinc moltes ganes. Perquè amb la bici aconsegueixo desconectar de moltes coses, gaudir de l'entorn tot fent una mica d'exercici.

No hay comentarios: