domingo, 9 de noviembre de 2008

S'ha acabat el descans de bici i comença l'esport blanc

Aquest matí puc dir que he acabat el descans de bici. Avui al matí semblava un nen amb sabates noves quan he pujat a la bici, això de fer 15 dies de descans de bici, m'ha costat però com que he anat fent altres activitats doncs ho he aconseguit, podriem dir que força bé.

Així que he agafat la bici de carretera en direcció Canoves, (aquests dies que he dascansat m'han asfaltat la carretera i ostres com es nota amb comoditat i també no tindre que anar esquivant forats), he arribat a la Garriga, cap l'Ametlla, Llerona, Granolles, Vilanova, La Roca, Llinars i Vilamajor. Ha estat una sortida amb un ritme molt suau, no et pots menjar el món després del descans, tot i que el cos t'ho demani. He fet 51 quilometres bastant planers amb una mica menys de 2 hores. al 60% fc maxima.

I demà doncs també començo la temporada d'esquí, encara que fa 8 dies que ens menjavem el panallets, doncs aquest cap de setmana l'Estació d'Esquí de Masella ha obert, és la vegada que obren, més aviat dels 41 anys que fa que existeix l'estació d'esquí. Està obreta la part superior de l'estació amb 14 pistes de tots els nivells (de negres també), 18 quilometres esquiables i uns gruixos de 30 a 80 cm..

L'Esquí me'l van fer descubrir ara farà 8 anys, els meus amics del poble, em deien que ho tenia que provar que segur que m'agraderia, el que hi va insistir més va ser en Santi Beivide i m'en va ensenyar el primers passos sobre els esquís i mala cosa em va ensenyar perquè a l'hivern és un altre esport que pràctico i quan tinc festa doncs intent-ho escapar-me normalment sempre a Masella i la Molina, també he esquiat al Pirineu de Lleida, Andorra i França. Mai he anat als Alps espero algún any poder-hi anar.

El meu nivell d'esquí és normal i el meu estil és bastant propi, no he agafat mai cap professor, baixo casi per tot arreu, on hi hagi pista senyalitzada, també faig algún fora pista pero no s'em donen massa bé.

Amb l'Esquí he trobat a part de desconectar moltissim, tot fent esport amb els amics i/o companys de feina, gaudir de la tranquilitat de la muntanya i de l'esquí entre setmana. Sóc del que m'agrada matinar i acabar casi casi quan s'aturen el remuntadors a les 5 de la tarda.

Aquest any no em volia treure el forfet d'entre setmana pero al final no m'he pogut resistir i al final m'he l'he tret, juntament amb l'Alan i l'Alex ens hem tret el Alp 2500 de feiners (Masella - La Molina). Que sembla ser que aquesta temporada promet i així espero. A veure si podré superar el 25 dies d'esquí i les 150 hores esquiant de l'any passat.


(aquestes fotos de neu son de la passada temporada)

No hay comentarios: