domingo, 31 de mayo de 2009

Pedalada St. Pol de Mar



Avui, juntament amb el Jaume, Ferran, Pitu, José, Alberto, Carles, hem participat a la pedalada de St. Pol de Mar, una pedalada curteta de 25 km. però molt dura.



La veritat que m'ho he agafat amb molt de ritme ja només començar, volia veure com em trobava, era la meva primera pedalada de Btt d'aquest any. Només començar la pujada primera ja ha fet una bona selecció d'uns 20 corredors. La veritat que he tingut molt bones sensacións, he anat de menys a més. Pel que fa el recorregut molt dur i exigent, amb pujades curtes però fortes i uns corriolets una mica tècnics, molt divertits amb constants canvis de ritme, es a dir que una pedalada amb pocs llocs on decansar i molt trencacames. Tot i ser corriols una mica tècnics de baixada he pogut aconseguir que no m'adelantessin casi i jo he pogut adelantar bastant en pujada, aproximadament al km. 16, m'han dit que anava tercer això m'ha fet animar encara més, però portava el 4art a tocar feia poc que l'havia avançat, així que he forçat el ritme ja que em trobava encara amb forses, i al final he augmentat la distància amb el 4art, però en cap moment he tingut referències dels 2 de davant.

Al final 3er d'uns 230 participants amb un temps de 1h 35' a 5 minuts del crak de les pedalades en Jordi Roura que l'ha guanyat


Pel que fa a la resta de Trencacames, doncs s'ho han agafat amb ganes de gaudir d'un bon dia de Btt

No hay comentarios: