lunes, 13 de julio de 2009

Avui en fa 5 anys


Avui fa 5 anys que vaig començar a descubrir una altre modalitat de bici, sempre havia fet Btt i tant el Pere Lòpez com el Paco, que ells feia poc que tenien bicis de carretera, ja m'ho van dir sí ho proves t'enganxarà.

Dies avanç de que estrenés aquesta bicicleta, el Pere en va deixar la seva, perquè anés amb el Paco a fer-hi una volta. Les primeres sensacións que vaig tenir eren que com es podia anar amb bici amb unes rodes tant fines i amb aquell manillar tant recagolat es podia anar, amb el pas dels quilòmetres ja m'hi vaig "acostumar", la volta que vam fer va ser anar cap Hostalric, Blanes, St. Pol, Collsacreu i cap a casa, per ser la primera sortida no estava malament 97 km.

Així que després de provar-ho i agradar-me vaig anar-me a comprar la bici de carretera, que actualment tinc.

La veritat es que la vaig estrenar amb un dimarts 13, i de color groc, hi ha gent que diu que és un dia de mala sort i també el color de la mala sort, jo la veritat que no hi crec.

Pel que fa a les diferent sortides que he fet aquest anys doncs el primer ports que vaig fer Collformic i amb 15 dies que feia que la tenia vaig fer Ripoll, Vallter 2000, Ripoll. amb 97 km.








Entre d'altres ports que he fet d'aquí Catalunya, Turó de l'home, Collada de Toses, Coll de la Creueta, Collformic, Montserrat i pel que fa a ports famosos, la veritat que no he fet gran cosa tot i que el 2006 amb l'Stephan vam marxar a França on vam fer el Tourmalet i el Col d'Aspin.



L'Agost del 2005, juntament amb en Xavi Benito, vaig fer la ruta més llarga i d'aquelles que et queden marcades per sempre, vam fer Vilalba Saserra, Collada de Toses, Andorra, un total de 212 km. i poc més de 8 hores per recorrer aquesta distància, que amb cotxe ja es fa llarga i la veritat que ja torno a tindre moltes ganes de repetir-la.


Pel que fa a curses de carretera doncs n'he fet poques la primera l'agost del 2007 la Ripoll- Vallter 2000. La veritat que les vaig passar canutes, al no estar-hi acostumat a rodar amb grup, anava dins del gran grup i la gent parlant i jo no podia dir ni fava, vaig arribar a Setcases cansat i em faltava lo pitjor pujar a Vallter 2000 vaig arribar a dalt fos i vaig quedar el 120 aproximadament. Al cap de 15 dies vaig participar a la Cicloturista de Pineda de mar, amb un tram neutralitzat i de La Batlloria a Riells del Montseny tram lliure, em vaig posar amb el grup de davant i quan faltaven 300 m. per coronar la pujada vaig decidir atacar no tenia res a perdre i molt a guanyar, vaig fer primer i és un dels grans dies que recordo.
L'any passat vaig pujar desde Terrassa a Montserrat i tinc ganas de fer-ho desde casa.

Aquest any he participat a la meva primera Terra de Remences, la cicloturista més famosa de Catalunya amb 2700 participants, vaig escollir el recorregut curt de 95 km. vaig fer el 35è de 1463, em vaig trobar amb bones condicións i ho vaig aprofitar, amb un temps de 2 hores 41 minuts amb una velocitat mitja de 35.5km/h

I pel que fa a números doncs tampoc son res de l'altre món, contant que també faig Btt i el meu club no fa sortides de carretera els caps de setmana calculo que he fet amb aquests 5 anys unes 800 hores de bici de carretera i poc més de 21.000 km.

No hay comentarios: