miércoles, 29 de julio de 2009

Els 4 portets

Després d'una bona i merescuda migdiada d'un parell d'horetes, mig adormit em poso la roba d'anar amb bici, i desideixo fer una ruteta de gairebé 2 horetes, bastant trencacames, mai millor dit.

Surto de casa baixo cap a Llinars, i vaig amb direcció al primer portet del dia, Can Bordoi, amb 2km, una pendent mitja del 6.1% amb la primera rampa del 12%, he pujat a ritmet sense apretar a una mitja de pulsacións de 164ppm i amb una temperatura de 30º C a les 6 de la tarda.

Una vegada he arribat a dalt un merescut descens, passant per Dosrius i en direcció Argentona on poc avanç d'arribar-hi, he agafat el cruse del 2on port del dia el més llarg amb 6,5 km de pujada salvant un desnivell de 270m. al 4,4% de pendent mitja, el primer tram fins a Òrrius me l'he agafat amb un ritme bastant comode i una vegada he passat la població d'Òrrius, m'he exprimit una mica al final 19 minuts, i una mitja de 20.5 km/h pujant amb bastanta cadència 87 de mitja. Llavors un descens fins La Roca, i ara tocava Parpers, 4 km. al 4,8%. Parpers per la banda de la Roca, la veritat que és un port que pot ser molt ràpit de pujar amb mitjes a vegades de 24km/h, però avui en aquest port no m'he trobat còmode i una vegada a dalt m'he 1' 30" del meu millor temps.

Després de Parpers una baixadeta per recuperar-me, i un terreny de fals pla fins Dosrius, on en aquest tros m'he recuperat bastant, i una vegada ha passat Dosrius, a per l'últim port del dia El Collet amb 2km. de pujada al 4,8%, aquest l'he fet a un ritmet comode i bastant tranquilet. Llavors he baixat, he agafat la variant , fins a Llinars i fins a casa.

Al final 55km. amb 4 portets, amb un desnivell de 870 i una mitja de pulsacións de 146.

No hay comentarios: