viernes, 10 de julio de 2009

Post Tour

Avui després de veure, l'etapa del Tour, que la veritat, els crak ja es podien haver apretat, un bon tros avanç pujant a Ordino, i així haguessim tingut unes bones dossis d'emoció, doncs no ha estat així i Evans ha atacat a falta de només 2 km. de meta, i on Contador ha contraatacat, hi ha quedat per davant del grup de favorits, tot i així Contador no s'ha pogut estrenar amb el mallot groc de lider.
Doncs jo he agafat la bici de carretera i m'he dirigit, cap a un dels ports catalans, que ja ha entrat en la llegenda del Tour de França, Collsacreu.


Les sensacións no eren les millors, quan he arribat a Vallgorguina, afago temps com faig habitualment i cap amunt, he notat que anava millor i he apretat una mica, llavors quan he sigut a dalt he baixat, fins Arenys de Munt lloc on he girat i cap amunt, ara sí per

la banda on feia poc més de 24 hores havien passat els craks, amb un Collsacreu ple a reventar. Jo m'he agafat el port a fer un bon temps i la veritat que he fet el meu millor temps d'aquest any amb 9' 31", s'ha de tenir amb conte que com podeu veure no hi havia ningú animant-me i això es nota.

Una vegada a dalt cap a baix i cap a casa. Al final 1h 40' i 50 km.









No hay comentarios: