viernes, 25 de septiembre de 2009

L'adeu d'un crak del ciclisme en XAVI NOVELL

Aquest matí, tot i acabant de treballar, entro a mirar els blogs de ciclisme com habitualment faig i...
Em trobo la més que sorprenent mala noticia de que en Xavi Novell, ens ha deixat el passat dimarts, victima d'un accident mentre practicava el seu esport preferit el ciclisme, al terme de Llinars del Vallès.
Avui tenia l'intensió del sortir amb la bici de carretera, aquest migdia quan em llevés, però la veritat es que avui no he sigut pas capaç d'agafar-la, una noticia així llegir-la avanç d'anar-m'en ha dormir m'ha tocat molt i quan m'he llevat encara ho estava.
La veritat que jo la primera vegada que el vaig coneixer va ser en la cicloturista de Pineda de Mar d'ara fa 2 anys, la veritat que hem coincidit molt poques vegades però semblava quan parlaves amb ell que et coneixies de tota la vida. Encara que coincidissim poc, teniem contacte a través del blog i comentavem batalletes, jo les meves i ell les seves.

Desde aquí no puc despedir-me sense donar el condol a la seva família, amics i tots els ciclistes que jo crec que aquesta ha estat una setmana molt dura per molts.

Que descansis en pau XAVI

No hay comentarios: