miércoles, 16 de septiembre de 2009

Sortideta pel Corredor

Després d'un cap de setmana de relax a Roses, i acabar-se les vacances, aquesta setmana ja he tornat a la normalitat, és a dir anar a treballar, anar amb bici i demés.

Aquesta tarda he quedat amb l'Arnau i en Lluís, 2 fanàtics de la bici com jo. Hem fet una sortideta pel Corredor amb bastants de corriols, hem seguit una track que s'havia baixat l'Arnau, que com jo fa poquet que s'ha estrenat amb el món del Gps, la veritat que el track no estava gaire fí, i no era de bon seguir, (això ha sigut una novatada).Al final doncs la ruta l'hem anada fent, al nostre gust.
La veritat, és que ells 2 anaven molt bé de ritme, jo la veritat ja no se sí és que em faig gran, o es que tinc que entrenar més. Feia bastant de temps que no surtia amb en Lluís, un cadet de primer any, que actualment, ha corregut Open d'Espanya quedant el 7è i encara està corrent Copa Catalana i va 4art, la veritat que he quedat sorprès del ritme que porta, i m'agrada que puji gent com ell, en aquest esport. Per l'altre banda l'Arnau doncs, mai es conforma amb el seu estat de forma i diu que s'ha de possar les piles, (com se les posi ja no podré sortir amb ells....).

Avui doncs hem fet uns 30 km. amb unes 2 horetes i un desnivell de 650m.

No hay comentarios: