jueves, 10 de septiembre de 2009

Tornant a Pedalar



Després d'una setmana de caminada fent Carros de Foc, he tornat agafar la bici, que la veritat que ho trobava a faltar això de pedalar. Basicament aquesta última setmana de vacances, doncs he sortit a estirar les cames sense forçar, he agafat la bici de carretera perquè, em notava el genoll dret una mica carregat degut aquests dies de caminada.



Dilluns, al matí vaig anar una estoneta al gimnàs.


Dimarts, Vaig agafar la bici de carretera, i vaig fer una volteta d'uns 50 km.


Dimecres, degut a que tenia poc temps vaig sortir poca estona i vaig fer uns 35 km.




Avui dijous, aprofitant que tenia més temps i que s'acaben les vacances, he sortit al matí, en direcció, Llinars, Vallgorguina, Collsacreu, i he baixat a la costa, m'he escapat fins a Calella a fer una visita de metge de 5 minuts a la família, i som-hi una altre vegada, he agafat la carretera de la costa, hi he aprofitat que cosa estranya però avui el vent el tenia a favor i es rodava molt comodament rodant a uns 40km/h., he anat fins a Cabrera de Mar, on he agafat la carretera interior que arriba fins a Argentona. Llavors he tirat cap a Dosrius, he pujat el Collet i de nou cap a casa.



Ha sigut una sortida de 95 km. fet amb 3 hores.

No hay comentarios: