miércoles, 30 de septiembre de 2009

Dia de retrobament


Aquesta tarda, ha sigut una tarda d'aquelles que esperes amb candeletes, he tornat a poder sortir amb la màquina Alemana, l'Stephan, després de les vacances, i no coincidir amb els torns avui per fí em coincidit.




La volta que em fet ha estat, Vilamajor, Canoves, La Garriga, Canovelles, Vilanova del Vallès, llavors quan em arribat a La Roca, hem decidit cap on anavem, per pla o... Parpers? Parpers ha estat la opció, és a dir port de muntanya, per llavors baixar cap el Maresme, i anar en direcció a Dosrius, on després de travessar-lo, em decidit pujar pel Collet. Així que podriem dir, que la primera part de la sortida, ha estat bastant planera, i hem guardat la muntanya, per la segona part.
Del Collet, em baixat cap a Cardedeu, on m'he despedit de l'Stephan, que s'ha notat que ha entrenat "d'amagat" perquè esta una mica més fort del habitual per aquestes dates, després jo cap a Llinars i cap a caseta.


Al final hem fet unes 2h 30', i uns 65km.

No hay comentarios: