domingo, 20 de septiembre de 2009

Pedalada de Sta. Eulalia de Riuprimer

Després de bastants de mesos sense anar a cap pedalada, ni cursa, avui he participat a la XIX Pedalada de Sta. Eulalia de Riuprimer (Osona), població on viuen 2 amigues la Mercè i la Roser.

Ja fa anys que em fan memòria de que al seu poble, tot i ser petitet hi fan una pedalada molt xula i distreta, després d'uns anys en els quals coincidia aquesta pedalada, amb la cicliturista de Pineda de Mar, avui hi he participat.
Després d'uns dies, de fer conya, amb la Mercè i la Roser, de que em vindrien animar amb uns pom-poms, doncs avui avanç de la sortida s'han presentat amb els pom-poms, com us podeu inmaginar doncs he quadat vermell vermell jejjejejeje.

Pel que fa a la pedalada doncs uns 250 participants, distribuïts en 3 recorreguts 10, 30 i 47 km. Com és habitual en aquest tipus de pedalada hi ha gent de tot tipus, desde els que s'hi deixen la pell, fins als que treuen la bici una vegada a l'any. La sortida ha sigut neutralitzada, per la població, després doncs a pedalar, aparentment la sortida no ha sigut tant explosiva com m'esperava, i s'ha anat a un ritme elevat però no molt fort, cosa que m'he pogut posar en posicións capdavanteres, feia molts de mesos que no anava de pedalada, tenia ganes i les sensacións bones.

Desde el principi m'he posat 3er i controlant en tot moment els de davant, que no marxesin, al km. 10, un dels de davant s'ha escapat, però he intentat de que no ho fes, i m'he marxat amb ell, llavors ell en un bassalt de fang ha comès un error, que jo he aprofitat, la veritat que era molt d'hora per posar-me davant, la meva intensió sí podia era fer-ho cap al km. 35. Me la he jugat ja que quedava molta pedalada per davant, però a vegades tens sort hi ha vegades no. Llavors de mica en mica he anat apretant poc a poc i en medida de que les cames m'ho permetessin, les cames han respost i he pogut quedat primer, cosa que m'ha fet molta il.lusió.


Per sort les animadores, a la arribada no portaven els pom-poms cosa que he agraït, ja que he quedat 1er però no he guanyat cap campionat.


Al final he fet els 47km. amb 2h 25' a una mitja de 20km/h. el desnivell de la pedalada ha sigut de 1150m.

No hay comentarios: