miércoles, 30 de septiembre de 2009

Tarda de Fitness i Spinning

Aprofitant al màxim aquets dies que estic de "vacances", ahir per la tarda, em vaig escapar al gimnàs. Quan vaig anar cap a la sala de fitness, vaig tindre una sorpresa agradable, i era que havien canviat, les bicis, que fem l'spinning per aquest nou model, que és dissenyat, pel conegut ex-ciclista Melcior Mauri. Així que vaig anar a fer una mica de peses, per esperar la Clase d'Spinning. Ja tenia ganes de pujar-hi, m'en havien parlat molt bé d'aquestes bicis.

Quan vaig acabar de fer una mica de fitness, correns em vaig anar a posar la roba de ciclista, per anar a fer la clase d'spinning. La veritat que quan em vaig pujar a la bici em va donar molt bones sensacións tenia una geometria molt semblant a les bicis de carretera i de triatló, em vaig ajustar + o - la bici, pulsometre en marxa i som-hi.

Les primeres senscións van ser molt bones, i al cap d'un 10 minutets, ja tenia la bici a les meves mides, i amb una més que bona música, ven aviat vaig començar a suar i suar, i evidentment em sentia molt a gust, i motivadissim i aixó normalment es nota amb les pulsacións, que vaig fer una mitjana de 156ppm i un tope de 180ppm, és a dir que em vaig exprimir com una taronja sobre la bicicleta, una vegada finalitzada la classe, unes 700 calories menys, només m'esperava una bona i merescuda dutxa, un bon sopar, i que el Barça guanyés i seria un dia rodó i en efecte va guanyar jejejjee.

No hay comentarios: