martes, 10 de marzo de 2009

2 dies a Gran Pallars





Aquests 2 dies que he tingut festa, he aprofitat, que amb el forfet de temporada de Masella ens han donat forfets per anar a altres estacións d'esquí i així que ahir vaig agafar el cotxe i cap a Gran Pallars (Port-Ainé i Espot Esquí), després de 3 hores i mitja de cotxe arribava a Port-Ainé una de les poques estacións d'esquí catalanes que encara mai hi havia estat.



A les 9 amb punt ja estava preparat per començar el dia, aquesta vegada he pujat sol, ja que ningú s'ha pogut apuntar per pujar, la veritat es que vaig gaudir d'un dia radiant sense ni un sol núvol i sobretot molta tranquilitat, com és habitual amb mí, sempre pujo a esquiar entre setmana és un luxe, sense cues, ni aglomeracións, es a dir que estic acostumat a esquiar amb bastanta tranquilitat, però ahir dilluns jo diria que és la vegada que vaig trobar menys gent esquiant.

Primer de tot el que vaig fer es inspeccionar una mica l'estació, ja que mai hi havia estat, jo diria que vaig fer totes les pistes que hi han i bastantes d'elles més d'una vegada, vaig estar esquiant fins les 4 de la tarda fent un non's stop (menjant-me l'estrepà al telecadira s'ha d'aprofitar el temps jejeejej) així que van ser 7 hores intenses d'esquí. Un cop acabada la jornada d'esquí vaig anar cap a l'alberg Les Estades a Rialp, on aquesta vegada vaig poder gaudir del luxe de tenir tele a l'habitació i banyera, normalment ens els albergs no és així. Una vegada descansat vaig baixar al menjador a sopar (Spaguetis a la bolonyesa i vadella amb patates estava bonissimmmm), una vegada acabat el sopar a mirar una mica la tele i cap a dormir.



La jornada d'avui també l'he començat aviat he esmorzat a l'alberg, he recullit i som-hi avui tocava Espot, situada a poc més de mitja hora de l'alberg, també a les 9 amb punt, començava a gaudir del 2on dia d'esquí. A l'estació d'Espot l'any passat ja hi vaig estar i em va agradar bastant i m'en recordava bastant de com eren les pistes, molt divertides i variades. Pel que fa al dia doncs molt de sol i caloreta, aixó vol dir que a partir de migdia la neu ja comença a ser neu primavera (pastetes), avui he esquiat sense parar fins les 2 del migdia, que avui ja tenia que tornar a casa i m'esperaven 290 km. fins a casa i poc més de 3 hores i mitja de cotxe.

Una vegada he arribat a casa, ja he fet de les meves, he desfet la bossa, hi he fet la del gimnàs jeejjeje, he baixat al gimnàs hi he fet una clase d'Spinning que m'ha anat bé per decarregar les cames una vegada acabada la clase, el millor relax del dia el Jacuzzi i "com nou cap a casa". Demà toca tornar a la normalitat matí de Btt i per la tarda a treballar.

1 comentario:

JAUME ORS dijo...

M´alegro que anes bé !!!! ... la veritat és que som uns privelegiats que si no trobem ningú que ens acompanyi sortim igualment. Una abraçada.