lunes, 23 de marzo de 2009

Rutes d'inici de primavera

Ahir aprofitant que he estat de cap de setmana al TI (tot inclòs) a Calella, doncs a les 9 del matí, vaig possar-me a pedalar vaig anar cap a Blanes, Tordera, Massanes, Les Mallorquines, Caldes de Malavella, i durant tot aquest tros em vaig quedar sorprès per ser diumenge, em vaig trobar 4 ciclistes a tot estirar. I continuant la ruta en direcció Llagostera em vaig trobar 4 grans grups d'unes 25 unitats en sentit oposat, una vegada vaig arribar a Llagostera, vaig agafar la carretera que puja a St. Grau d'Ardenya, per cert amb bastanta grava deixada anar, una vegada a dalt doncs a gaudir de la baixada i de les vistes al mar, llavors vaig agafar la carretera que va de St. Feliu de G. a Tossa, on hi havien bastant motoristes, una vegada a Tossa doncs cap a Lloret. Quan vaig arribar a Lloret, doncs vaig enganxar fins a Calella un fort vent de cara que no em deixava passar de 25km/h. Al final doncs 111 km. dels bons amb un desnivell de 1225m. amb una mitjana de 142 ppm.


Avui doncs per començar amb bé la setmana, m'han acompanyat el Pere i el Paco. Hem anat en direcció, St. Celoni, Hostalric, llavors hem agafat la carretera que va cap Arbúcies, però quan hem arribat al cruse de Breda, hem anat cap allà, pujant el curtet portet del Coll de n'Orri, llavors hem passat per Breda, La Batlloria, i una vagada hem arribat a St. Celoni, el Pere ens ha sorprès agafant per dins de St. Celoni i cap a la dracera de St. Celoni cap a Palautordera així que hem fet la sortida una mica més llarga, després de Palautordera, cap a Llinars i cap a casa. al final ens han sortit 70 km.

No hay comentarios: