domingo, 1 de marzo de 2009

Ruta de 100 km.

Avui, he fet una mica el mandra al llit hi quan he encès el movil un sms, de la gent del gimnàs que fem Spinning entre setmana i em diuen que ja estan amb bici direcció Hostalric i Blanes, així que som-hi. em canvio de roba, esmorzo hi ha pedalar, faig 4 matemàtiques ràpides i decideixo atacar al grupet per Collsacreu i a St. Pol agafar la N-II, Direcció nord i més amunt més avall segur que m'els trobava, a Sta. Susanna, m'he trobat a la Marga, la Manoli i el Gabri, així que mitja volta i N-II direcció sud, arribem a St. Pol i ens ha començat a ploure, hem continuat cap a Mataró pluvisquejant, llavors hem anat cap Argentona, on m'he trobat a l'Arnau que estava entrenant amb els pros, nosaltres llavors hem pujat per Parpers, Cardedeu on m'he despedit d'ells hi he continuat cap a casa. La veritat que m'ho he passat molt bé, ja que mai havia anat amb ells amb bici i espero repetir-ho sovint.

Aquesta setmana ha sigut molt complerta:

* 227 km. de Carretera
* 40 km. amb Btt
* 3 sessións d'Spinning
* 7 hores d'Esquí

No hay comentarios: