jueves, 31 de diciembre de 2009

RESUM ANUAL D'ESPORTS 2009

Avui últim dia de l'any, doncs és un bon moment per passar balanç del que ha sigut el 2009, esportivament parlant. Aquest 2009 ha estat un any, en que he participat, i he fet coses d'aquelles que et fan gràcia fer, i a vegades no es fan.

Pel que fa al meu esport preferit la bicicleta he participat en la cursa més popular del cicloturisme, "La Terra de Remences", també vaig estar a la pedalada de St. Pol de Mar, l'Open Natura a Pineda de Mar i ha la Pedalada de Sta. Eulalia de Riuprimer, que vaig tenir un bon dia i vaig quedar primer. Sortides com Ripoll-Vic i Manlleu-Girona amb Btt.

Parlant de caminades vaig fer Carros de Foc, 5 dies recorrent el Parc Nacional d'Aigüestortes i Estany de St. Maurici, una experiència d'aquelles que es recorda durant temps. També l'olla de Núria, 2 Pedraforques, diversos Matagalls i un intent a l'Aneto, on a causa del mal temps vam arribar fins al famós Pas de Mahoma, espero aquest 2010 aconsegui'l.

Esquiant, doncs la passada temporada de Gener a Març del 2009 va ser espectacular, unes 17 vegades m'hi vaig escapar, gaudint d'una temporada fantàstica.

EL 2009 AMB NÚMEROS

He estat 655 hores practicant diferents esports.

* He fet un total de 6675 km amb bici dels quals 2228 km. som amb btt i 4447 km. amb carretera amb 295 hores pedalant.

* De Caminades 166 hores.

* Excursións amb Raquetes de neu 7 hores.

* Esquiant 106 hores.

* He estat al Gimnàs 44 hores.

* Fent Spinning 36 hores.


RESUM DE FOTOS DEL 2009

(clicant sobre les fotos es poden ampliar)












No hay comentarios: