martes, 29 de diciembre de 2009

Retorn al Btt



Després d'uns dies de mal temps per sortir amb bici, i dels típics sopar i dinars nadalencs, on on un es posa a petar....


Ahir vaig sortir de nou amb la btt, la sortideta escollida, va ser pel sector de St. Pere i Palautordera. Vaig sortir a una hora bastant de dormilega a les 11 del matí, que aquesta hora ja no fa fret. Per començar a cremar calories vaig pujar cap a St. Pere, Terra Blanca i fins el encreuament del Refugis, llavors un ràpid descens fins a Sta. Margarida, i cap a buscar el riu La Tordera, que amb aquests dies de pluja el seu caudal, havia augmentat una mica, lo suficient per quedar-me una mica moll de peus, tot i no possar cap peu a terra a l'hora de travessar, per sort ja era cap a migdia, i aquests últims dies no fa gaire fret, així que amb els peu moll vaig anar una estona, per sort la dura pujada que porta fins molt aprop de l'ermita de Sta. Magdalena, no em va fer penssar massa amb els peus i més pensar amb lo dura que és aquesta pujada. Una vegada vaig arribar a l'ermita, i on es va girar un vent bastant fort, vaig baixar fins a Palautordera, per anar a buscar la dracera que per Can Peualt em va portar fins a St. Antoni.


Vaig fer una horeta i mitja amb bici amb 25 km. i un desnivell de 625m.



Per la tarda i després d'una migdiada de 3 hores, per despertar-me vaig baixar al gimnàs a fer una classe d'Spinning de 50 minuts, on vaig suar de valent i vaig cremar unes 600 calories.




La jornada d'avui tornava a ser de Btt, a les 9 del matí he quedat amb l'Esteve Ballescà i en Dani, per anar a fer una volta amb la Btt, la sortida la ha propossat l'Esteve i el final jo. La primera part ens ha portat per St. Joan de Sanata, Estació de Palau, Palau i fins a St. Celoni on hem anat a fer la volta a Olzinelles. Una volta que recorre per els paratges del Montnegre, una vegada acabada aquesta volta, em propossat el retorn cap a casa i jo he proposat els següent que és el que hem fet, de retorn cap a casa bastasnt evident que teniem que tornar per St. Celoni, i Palau. Llavors quan erem a prop de Can Peualt, ens hem enfilat per Torre Gillera, i per la Serra Llarga fins a Terra Blanca, on hem agafat el corriol de baixada de Can Parera de Canyes, per sortir per Can Vidal, St. Pere i de nou cap a St. Antoni.



Han estat unes 3 hores de Btt distretes, amb 46km. i un desnivell de 825m.

No hay comentarios: