viernes, 18 de diciembre de 2009

Tornant agafar la bici



Després, d'un descans de bicicleta de 9 dies, ahir ja vaig tornar agafar-la, vaig sortir amb la bici de carretera, una estoneta per la tarda, la veritat que vaig fer una ruteta planera i vaig passar una mica de fret, feia dies que no sortia amb les temperatures tant baixas al voltant dels 5ºC, vaig fer uns 30 km. Avui he tornat a sortir però avui acompanyat amb l'Esteve i amb la Btt, hem fet uns 27 km. i hem anat fins a Mosqueroles.


Durant aquests dies han sigut de descans de bicicleta, ja ho faig algunes vegades durant l'any, però no he parat massa quiet, he estat a Núria uns parell de dies, on he fet una caminadeta amb les raquetes de neu curteta per la poca neu que hi havia, però per treure'm el mono de sobre, en vaig tenir diguem que suficient, també vaig pujar el Pic de l'aliga de 2428m.. També he estat aquests dies de fret al gimnàs, on he fet una mica de fitness, algunes classes d'Spinning, i també con no a la piscina relaxant-me, al Jacuzzi i la sauna.



Ara ja en aquests propers dies aniré tornant agafar la bici i espero que aquestes festes de nadal pugui treure'm el mono de l'esport de neu que tant m'agrada l'esquí.

No hay comentarios: