jueves, 11 de febrero de 2010

Caminada pel Territori

Aquest dijous, amb l'Àngel hem anat pel territori a fer una caminadeta, vam deixar el cotxe al Coll de St. Elies (930m.) vam enfilar per un corriol fins arribar al Turó de la Cova (1100m.) i desde aquí vam poder gaudir d'unes vistes impresionants del Massís del Montseny, amb el Matagalls, Les Agudes i el Turó del'Home, ben carregats de neu.

Pel que fa al temps un dia esplèndit, amb bastant de vent i un fret que pelava. Després del turó de la Cova, vam tornar agafar un corriolet i passant per la zona de Prat Fondo, vam arribar al Turó del Samon (1267m.), després ja carenant, vam passar pel Coll del Pi Novell, El Turó de Pi Novell (1215m.), llavors pel Coll del Turó d'en Besa, a partir d'aquí ja varem agafar el corriol que també es conegut com la trialera del Sui, fins arribar al Sui (1318m.), on bufava bastant fort el vent.

Després de fer el Sui, tot baixant, la trialera vam, parar a esmorzar i després vam reprendre el camí pel mateix lloc.

Vam fer unes 3 hores i mitja de caminada, 800m. de desnivell i uns 8km.