domingo, 14 de febrero de 2010

Dia de celebració


Avui, ha estat un gran dia per mí, el dilluns passat va ser el meu aniversari, en vaig fer 30, aquesta vegada canvi de número per partida doble, el del davant i el del darrera.

La veritat que ho porto molt bé, tot i que aquesta setmana, a causa del fort fret, tampoc he pogut completar una setmana esportiva, com estic acostumat a fer i no se com reaccionarà el meu cos amb els 30.

Avui al ser diumenge i ser dia de festa ens hem reunit a Calella, els meus pares, el meu germà en Guillem, la Tània i l'Anna. Pel que fa el dinar un bon dinar sarsuela de peix, amb rap (el meu peix preferit perquè no té espines.... i la gran sorpresa que em tenien preparada estava amb el pastís, on hi havia un fotografia que espodia menjar, on surtia jo amb bici, la sorpresa ha estat en majuscules i m'ha fet molta il.lusió una detall així d'original. El pastís era boníssim i del ciclista del pastís no en parlem ja no en queda ni un tros.

No hay comentarios: